Wikia

Brimstail
Brimstail.png
Biografische informatie
Soort Gnome
Geslacht Man
Locatie Tree Gnome Stronghold
Examine Small but wise, he is.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja- The Eyes of Glouphrie
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Nee
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Brimstail chathead.png

Brimstail is een gnome wizard die leeft in een kleine grot in het zuidwestelijke deel van Tree Gnome Stronghold, bij de rivier. Hij kan de speler teleporteren naar de Rune Essence mijn, als ze Rune Mysteries voltooid hebben.

Brimstail is een van de weinige gnomes die magie gebruiken. Hij hobbyt in de gnome kunst van illusies, en is zelfs in het bezit van de machine die Oaknock gebruikte om de dood van Argento de spirit tree te bewijzen.

Brimstail speelt een grote rol in The Eyes of Glouphrie quest. Met hulp van een avonturier, slaagt hij erin om de antieke anti-illusie machine te restaureren en aanwezigheid van Evil creatures binnen de stronghold zelf te bewijzen. Als Brimstail zijn wens om de machine te restaureren niet had doorgezet, dan zou de stronghold mischien wel zijn gevallen voor de gnomes van Arposandra.

Spelers kunnen een andere Crystal saw van Brimstail krijgen door met het te praten.

Hij is ook een potentiële klant van de Gnome Restaurant minigame als de easy optie wordt gekozen.

WeetjeEdit

  • De examine tekst is mogelijk een referentie aan Yoda van Star Wars, wie klein en wijs was en ook "backwards" praatte zoals de examine tekst.

Around Wikia's network

Random Wiki