Wikia

Brimhaven agility arena

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Brimhaven ad.PNG

De arena

De Brimhaven Agility Arena is een minigame waarmee spelers hun Agility skill kunnen trainen. Spelers kunnen naar de Agility Arena gaan in Brimhaven. De Agility Arena werkt op een andere manier dan normale Agility trainingsplekken, en het kan daarom een goede afwisseling zijn om te trainen. Dit is best moeilijk als je nog geen hoge agility hebt. agility level 35+ is dus aangeraden.

LocatieEdit

Spelers kunnen naar de Brimhaven Agility Arena gaan door te praten met Cap'n Izzy No-Beard in het oosten van Brimhaven. De ingang kost 200gp, maar is gratis wanneer je de Rocking Out quest gedaan hebt.

De beste manieren om daar te geraken:

Doel van het spelEdit

De Agility Arena bestaat uit 25 platformen, geordend volgens een 5x5 vierkant. Tussen deze platformen zijn bruggen met allerlei obstakels. 24 van deze platformen bevatten een pilaar, het andere platform bevat een ladder om de Agility Arena te verlaten. Voor sommige obstakels heb je geen bepaald level nodig, voor sommige level 20, en voor nog andere level 40.

Het gaat erom in dit spel punten te verzamelen, die je krijgt in de vorm van tickets. Deze kan je dan later omruilen voor Agility experience of enkele andere zaken.

Om punten te verzamelen, moeten spelers eerst de puntenteller activeren. Wanneer je binnenkomt in de Agility Arena, zal je een rood vakje zien in je scherm. Nu zal een van de pilaren (1 pilaar per platform) geactiveerd zijn, dit wordt aangeduid met een grote pijl boven de pilaar en er zal ook een pijl zijn op je minimap. Ga snel naar deze pilaar en raak hem aan (elke minuut zal het een andere pilaar zijn), nu zal je de puntenteller geactiveerd hebben (een groen vakje in je scherm).

Nu de puntenteller geactiveerd is, moet je verdergaan met de geactiveerde pilaren aan te tikken (dit wisselt elke minuut), en voor elke pilaar zal je een ticket en dus een punt krijgen. Je zal dus steeds naar een ander platform moeten en over obstakels gaan. Dit kan ook mislukken en dan verlies je hitpoints.

Als je een pilaar mist (niet op tijd daar bent), dan wordt de puntenteller terug gedeactiveerd (rood vakje), en moet je opnieuw eerst de puntenteller terug activeren voor je weer punten kan verzamelen.

Wat je moet meebrengenEdit

  • 200gp voor binnen te gaan, en eventueel meer voor de boot of de kar vanuit Shilo (na Rocking Out mag je gratis binnen)

Wat handig is:Edit

BeloningEdit

Je krijgt in de eerste plaats Agility experience van de obstakels in de arena zelf, maar anderzijds kunnen de tickets worden omgeruild voor nog veel meer experience. De tickets kunnen ook worden ingeruild voor enkele items. Praat om de tickets te ruilen met Pirate Jackie the Fruit, buiten de Arena.

Je kan de tickets ruilen voor het volgende:

  • 1 ticket: 240 Agility experience
  • 3 tickets: Toadflax
  • 10 tickets: Snapdragon
  • 10 tickets: 2480 Agility experience (=248 per ticket)
  • 800 tickets: Pirate's Hook

Zoals je ziet krijg je meer experience per ticket, als je ze met een groter aantal ruilt.

Agility Courses (Agility Parcours):
Agility Pyramid | Ape Atoll | Barbarian Outpost | Brimhaven | Dorgesh-Kaan | Gnome Stronghold | Penguin | Rogue's Den | Werewolf | Wilderness

Around Wikia's network

Random Wiki