Wikia

Bones
Bones.png
Algemene informatie
Alleen voor members? Nee
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop of Bury, voor de Prayer XP
Examine Bones are for burying.
Gewicht 0.5 kg
Marktinformatie
High Alchemy 1 coin
Low Alchemy 0 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 189 coins (info)
[bekijk][overleg]
Burying bones.gif

Een speler die beenderen begraaft

Bones zijn botten. Je kunt ze begraven om Prayer XP (ervaring) er bij te krijgen. Op deze manier kun je je Prayer trainen. Bones geven 4,5 experience per stuk. Bijna elk Monster dropt bones. Ook spelers droppen bones, deze verschijnen op de grond en niet in het graf van de speler.

Spawnplekken bonesEdit

Gebieden met veel monsters die snel spawnen, zoals de Goblins en Cows in Lumbridge, zijn perfecte plaatsen om bones te vinden en dus ook Prayer te trainen. Nog een paar goede plekken om bones te vinden zijn: buiten het kasteel van Lumbridge, in de Edgeville Dungeon bij de Hill giants, in de Chaos Temple.

TrainingEdit

De beste plaats om beenderen te vinden zonder monsters te hoeven doden is in de Chaos Temple.

Andere goede gebieden kun je hierboven vinden.

Nog een goede methode is door hunter te trainen want alle vogels en kebbits droppen bones zo kun je 2 skills tegelijk trainen.

Het altaar van Construction in de Chapel.

RuilenEdit

Het is niet aangeraden om beenderen te kopen omdat spelers ze overal kunnen vinden- oftewel achtergelaten door andere spelers of door NPC's te vermoorden.

Maar er is niks mis met het verkopen van bones. Ze zijn in tegenstelling tot andere grondstoffen stilaan in prijs gestegen ze zijn begonnen op 26 coins en staan nu op 260 coins!

WeetjesEdit

  • In RuneScape Classic was de omschrijving "Ew, it's a pile of bones.". Dit geldt nu nog altijd voor Big bones.
  • Om van level 1 naar 99 Prayer te gaan moet je 2,896,541 bones begraven en aan 151 coins zou dat 437,377,691 coins!
  • Ratten in de stronghold of security droppen bones,terwijl ratten in de rest van runescape dit niet doen. Men weet niet of dit de bedoeling was van Jagex of dat het een glitch is.
  • Beenderen kunnen overal begraven worden, zelfs op plaatsen waar er geen vaste grond is zoals op een pier.

VerwijzingenEdit

Grand Exchange Database Hedendaags prijs

Around Wikia's network

Random Wiki