Black mask

Overleg2
4.387 pagina's
op deze wiki
Black Mask
Black mask
Algemene informatie
Uitgebracht op Onbekend bewerk
Ook bekend als? Slayer Mask
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Examine A magic cave horror mask.
Gewicht 10 kg
Marktinformatie
High Alchemy 1.800 coins
Low Alchemy 1.200 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange price 1,400,000
[bekijk][overleg]
Black mask detail
Een Black mask is een masker dat gebruikt wordt voor Slayer. Het masker is heel erg handig voor Slayer tasks, want door het te dragen tijdens het vechten tegen de Slayer monsters die zijn aangewezen door een Slayer master, krijgt de speler 15% Attack en Strength bonussen extra. Om dit masker te dragen is level 10 Defence, 20 Attack en 40 Strength nodig.

Het masker wordt gedropt door Cave Horrors in de Mos'Le Harmless dungeon. Het masker heeft dan tien ladingen die op willekeurige momenten worden gebruikt tegen tegenstanders, niet alleen slayer taak monsters, maar alleen bij het starten van een gevecht. Een lading verlaagt de tegenstander's Defence level met 3-10. Als de ladingen verdwenen zijn is het onmogelijk ze nog terug te krijgen, maar de attack en strength bonusen van het masker blijven hetzelfde ook zonder ladingen.

In defence is hij vergelijkbaar met een Mithril med helm.

Een 2008 update, met het uitkomen van de Smoking Kills quest zorgde ervoor dat spelers een black mask en andere slayer items in een Slayer helmet konden craften, áls ze de mogelijkheid hadden verdiend om de helm te maken. Slayer helmets zijn handig omdat ze alle slayer items die op het hoofd te dragen zijn in een voorwerp combineren.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk Head slot
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Critical bonuses
Attack-icon0% Ranged-icon0% Magic-icon0%
Black-mask-equipped
[bekijk][overleg]

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki