Wikia

Big wolf

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Big wolf
Big wolf.png
Gevechtsinformatie
Combat level 73
Life points 740
Slayer level Level 1
Slayer XP 74
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 80 (ongeveer)
Zwakte Slash weakness icon.png Slash
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 27 februari 2002
100% drops Wolf bones
Examine Must be the pack leader.
[bekijk][overleg]

Een Big wolf is een wolf die gevonden kan worden op de top van White Wolf Mountain naast de Gnome Glider en in de Chaos Tunnels. De wolf is meestal dodelijk voor lage-level spelers die de berg proberen over te steken. Uit zijn examine kan je opmaken dat hij wellicht de leider van de wolfentroep is.

De bones van de big wolf (samen met alle andere wolf bones) kunnen gebruikt worden met een chisel om wolfbone arrowtips te maken, die gebruikt kunnen worden in de Big Chompy Bird Hunting quest. Ondanks zijn redelijk hoge combat level, heeft de big wolf een laag defence level, dus met goed armour (adamant of beter) en een snel wapen zoals een scimitar, kan een speler van 10 levels lager de wolf makkelijk doden. De drops zijn niet erg goed, maar hij dropt wel redelijk frequent charms. Omdat de wolf zich in een multi-combat locatie bevindt, kan een groep van level 40-50's hem makkelijk neerhalen. De big wolf op de top van White Wolf Mountain moet soms gedood worden om de gnome glider te kunnen gebruiken.

Veel lage-level spelers trainen op de big wolf omdat er een hek is dat ze kunnen gebruiken om te safe-spotten. Sterke spelers, met boven de level 70 Combat, halen hem gewoon neer. En als je boven de 65 Combat zit, kan je hem wel zonder voedsel aan. Hij wordt vaak gedood door spelers die makkelijk en snel aan charms willen komen.

Locaties Edit

drops Edit

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki