Wikia

Barbarian

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Barbarian
Barbarian
Gevechtsinformatie
Combat level 9, 10, 15, 17, 132
Life points 19, 25
Slayer level Nee
Agressief? Ja (wanneer je met ze praat)
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee, Ranged
Max hit 2, 3, 17
Zwakte Ranged weakness icon.png Ranged
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
100% drops Bones
Examine Not very civilised looking. De barbaren in Barbarian Village hebben hun eigen examine tekst.
[bekijk][overleg]

Barbarians zijn gespierde NPC's die leven in Barbarian Village ten westen van Varrock en in de Barbarian Outpost, ten noord-oosten van de Tree Gnome Stronghold. Je kan met barbaren praten, maar ze zullen vijandig antwoorden; Wanna Fight?, You come to fight, ja? en ze zullen je aanvallen.

De meeste barbarians zijn onder de level 20, maar de Confused Barbarians in de Ancient Cavern zijn level 132. Vaak trainen de wat lagere levels op de barbaren, ook al hitten ze laag (2 is de max hit voor level 9/10 barbarians, en 3 voor 15/17), hitten ze redelijk vaak raak. Let ook op dat barbaren verschillende wapens hebben, en dus met andere armours anders hitten.

Er zijn maar een paar barbarian wapens beschikbaar voor spelers, de bekendste is de Hasta.

De Barbarians hebben ook hun eigen manieren van vissen vangen etc. maar dat staat in ergens anders

Barbarian skillsEdit

De barbaren hebben ook hun eigen skills, zoals met blote-handen vissen en logs aansteken met een boog. Je kan deze technieken leren van Otto Godblessed, die ten zuiden van de Barbarian Outpost woont.

Waar wonen ze?Edit

DropsEdit

Uitrusting en Pijlen

Runes

Ores en gems

Overig

Around Wikia's network

Random Wiki