Wikia

Grim Reaper schoonmaken.png Dit artikel heeft een schoonmaak nodig!

Dit artikel of sectie moet verbeterd worden.

Het circus Edit

Het circus is plaats waar je even tot rust kunt komen van al het lange trainen. Je kunt mensen vermaken, door jouw stunts. Je kunt verschillende optredens doen.

Elk van deze optredens zullen wat experience bij brengen als je ze goed uitvoert. Ook kun je als beloning een leuk setje kleding krijgen.

Je kunt maar één keer per week naar het circus gaan en elke week zal het circus verhuizen naar een andere locatie in RuneScape. Ook is het circus alleen voor Members beschikbaar.

LocatieEdit

Elke week heeft het circus een andere locatie. Je kunt het circus vinden door op de kaart te zoeken naar dit symbool (Distractiondiversionicoey8.jpg). Ook kun je het circus vinden door met één van deRangertalkpi2.png  Circus Barkers te praten die bij verschillende banken in RuneScape staan. De Circus Barkers kun je herkennen aan hun vleugels en hun outfits. Het zijn eigenlijk de feeën waar je ook je 'performance' van de skill kan starten. Ze hebben ook dezelfde outfits als de feeën in het circus.

Om het circus in te komen moet je een Circus ticket vragen bij de Ticket Vendor.

Magic Edit

Goochel show.PNG

De Magic act.

Voor deze act is een hoog Magic level handig want je zult dan meer punten kunnen verdienen. Vraag aan de Magic Assistant of je je act mag starten.
Goochel show alchey.PNG

Een gouden anvil, betoverd met de Alchemy spell.

Pak 10 Levitate spells, 10 Alchemy Spells, 10 Teleport Spells en 10 Element spells.

Bij deze act zul je soms moeten lopen door het circus. De Magic acts zul je moeten uitvoeren in een van de hoeken. In het hele circus staan drie hoeken waar je je Magic act kunt uitvoeren. Elke hoek ziet er uit als op het plaatje hier naast. Ga in de ster staan op de stunts uit te voeren. Oefen een toverspreuk uit één van de voorwerpen en luister goed naar het publiek. Doe eerst een Magic spell en dan een willekeurige emote en dan weer een spell en dan weer een emote enz., dan krijg je meer punten.

Het is belangrijk om bij deze act naar het publiek te luisteren wat ze willen. Hoe meer je naar het publiek luistert hoe meer punten je kunt verdienen.

Magic spells
Teleport tab.png Teleport spell
Lev tab.png Levitation spell
Alch tab.png Alchemy spell
Ele tab.png Elemental spell

Ranged Edit

Circus ranged.PNG

De Ranged act.

Dit is een optreden waarmee je Ranged gebruikt. Je kunt allemaal gevaarlijke stunts doen met messen, pijl en boog en andere Ranged wapens. Je hebt bij deze optreden twee onderdelen: Poppinjay en Target.

Voordat je begint moet je met de Ranged Assistant praten en vraag of je je act mag starten.

Als je mag beginnen met je act moet je eerst de juiste materialen hebben. Pak uit de kist een Shortbow, 10 Bronze Arrows, 10 Thrown Axes en 10 Knifes. Doe je Shortbow aan en equip je 10 Bronze Arrows. Klik nu op een van de sterretjes en zult vanaf daar gaan schieten. Van hoe verder je hoe meer punten je zult verdienen. Het kan natuurlijk ook fout gaan. Wissel ook af met emotes. Dus je schiet, doet een emote, je schiet, doet een emote enz., dan verdien je meer punten. Ook zul je meer punten krijgen als je steeds verschillende stunts doet. Dus de ene keer met een pijl en boog en de andere keer met de messen.

Agility Edit

Koortdansen.PNG

De Agility act.

Agilitychangingroombd7.png

De kleedkamer naar het koord.

Als je boven de Ringmaster staat en je kijkt omhoog zie je een koord hangen. Dit is de Agility act. Je kunt boven komen om door de Agility Changing Room te gaan. Klik op 'change'.

Je komt nu boven op de pilaar. Je hebt ook een acrobaten pakje aan. Pak verschillende spullen uit de de kist en praat dan met de Agility Assistant. Hij vraagt of je een boekje over de trucjes wilt hebben. Daarna vraagt hij of je je act wil starten. Kies ja als je wilt starten.

Nu kan je op het koord gaan lopen. Doe wat trucjes en kijk goed wat het publiek wilt dat je gaat doen. Doe wat trucjes en wat emoties en luister goed naar het publiek.

Hieronder staan alle trucjes met het daarbij behorende level:

TrucjesEdit

Tightrope tricks.png

De trucjes in je trucjesscherm.

Trucje Level
Small-hop.png Small hop 10
One-leg-balance.png One-leg balance 20
Twirl.png Twirl 30
Handstand.png Handstand 40
Cartwheel.png Cartwheel 50
Small-leap.png Small leap 60
No-hand-cartwheel.png No-hand cartwheel 70
Forward-roll.png Forward roll 80
Large-leap.png Large leap 90
Backflip.png Backflip 99
Juggle.png Juggle -

JugglingEdit

Voor het jongleren op het koord heb je bepaalde voorwerpen. Hieronder staan ze:

Type Level
Juggling balls.png Balls 10
Juggling plates.png Plates 20
Juggling eggs.png Eggs 30
Juggling knives.png Knives 40
Juggling spades.png Spades 50
Juggling tuna.png Tuna 60
Juggling soap.png Soap 70
Juggling cannonballs.png Cannon balls 80
Juggling torches.png Torches 90
Juggling chinchompas.png Chinchompas 99

Het publiek Edit

Het publiek.PNG

Het publiek.

Op de achtergrond zit het publiek. Ze kijken naar je optredens en geven commetaar. Ook roepen ze graag dingen uit die ze graag willen zien. Het is de bedoeling om naar het publiek te luisteren zodat ze blij worden. Je zult dan meer punten krijgen.

Beloning Edit

Acrobaten pakje volledig.PNG

Een speler die het Acrobat Costume aan heeft.

De act zal stoppen als de Ringmaster zegt dat je dat moet doen. Je kunt dan niet verder gaan. Hij zal je je punten vertellen die je hebt gekregen en je belonen. Je zult altijd een bepaald aantal XP krijgen en meestal één kostuumstuk. Elk kostuum hoort bij een verschillend setje. Je hebt vier verschillende setjes.

Aantal punten Naam
1 tot 500 Audience Audience1.png
500 tot 1000 Acrobat Tightrope costume.gif
1000 tot 1200 Clown Clown costume.png
1200 of meer Ringmaster Ringmaster Outfit.png

Als je geen plaats op je bank hebt staan kun je je kostuum laten vernietigen. Je kunt dit doen om met je rechte muisknop op het kledingstuk te klikken en dan op 'destroy'. Nu zal je kledingstuk verdwijnen en kunt een nieuwe ophalen bij de Ringmaster.

Around Wikia's network

Random Wiki