Wikia

Baba Yaga

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Baba Yaga
Baba Yaga.png
Biografische informatie
Soort Mens
Geslacht Vrouw
Locatie Lunar Isle
Examine An old woman who lives in a very strange house.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja, Lunar Diplomacy, Blood Runs Deep
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Ja
Handelaar? Ja
[bekijk][overleg]
Baba Yaga chathead.png

Baba Yaga is een lid van de Moon Clan op Lunar Isle die leeft in een huis dat rond loopt op kippepoten. Het huis draagt de naam Berty. Ze is krankzinnig en beheert Baba Yaga's Magic Shop, waar runes, battlestaves, en Moonclan manuals te koop zijn.

Baba Yaga kan een speler de Ourania Teleport spreuk leren nadat zijn de Lunar Diplomacy quest hebben voltooid. Zijn zal een verhaal vertellen en dan de spreuk bij de speler in fluisteren. Spelers moeten hun Lunar spells geactiveerd hebben om Baba Yaga te verleiden om hun de spreuk te leren. Als er tegen haar gesproken wordt zonder een Seal of Passage zal de speler weg geteleporteerd worden naar Rellekka.

Na de mini quest Swept Away, kan met haar gesproken worden om de broomstick te betoveren, en daarmee 10.338 Magic experience te verdienen. Hiervoor is wel een Magic level van 73 of hoger nodig.

Glorious MemoriesEdit

Tijdens de Glorious Memories, als spelers aan Brundt the Chieftain de unfinished astral rune laten zien, zal Brundt zich de dag herinneren dat ze op de Gnoeals jaagden. Hij zal herinneren dat Baba Yaga aanwezig was en haar hulp aanbood, die de groep accepteerde. Het wordt ook duidelijk hoe de groep bij de Fishing Guild komt vanaf de cave van het beest.

Na de quest kunnen spelers de unfinished astral rune naar haar brengen om een extra 2.500 experience beloning te krijgen in een skill naar keuze.

WeetjesEdit

Around Wikia's network

Random Wiki