Wikia

Arzinian Avatar

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Arzinian avatar
Arzinian Avatar.png
Gevechtsinformatie
Combat level 75 tot 125, dit hangt af van hoeveel gold ore spelers delven.
Life points 700 tot 6280
Slayer level Level 1
Slayer XP Kan niet als task worden gegeven.
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Ja
Aanvalsstijl Melee, Magic of Ranged
Max hit 400 (ongeveer)
Zwakte This template's parameter is erroneous! Onbekend.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Niets
Examine It is the avatar of the Arzinian Being of Bordanzan, representing magic/ranging/strength.
[bekijk][overleg]
Arzinian being of bordanzan detail.png

De Arzinian Avatar, die de avatar van de Arzinian van Bordanzan is, is een monster dat alleen bevochten kan worden tijdens de Between a Rock... quest in Dondakan's mine ten zuid-westen van Keldagrim. Hij kan alleen bevochten worden als spelers minstens 5 gold ore in hun inventory hebben (in dit geval zal hij level 125 zijn), maar zijn combat level zal zakken tot 75 als spelers 15 gold ore in hun inventory hebben. In tegenstelling tot sommige geruchten, is hij wel immuun voor poison dus neem geen poison wapen mee.

In tegenstelling tot de meeste bronnen, zal de Arzinian Avatar een combat stijl kiezen waar spelers het zwakst voor zijn en zal zijn combat stijl veranderen als spelers hun combat stijl veranderen, bijvoorbeeld: als spelers Melee gebruiken, zal de avatar Magic gebruiken. Dit is makkelijk te overkomen door de juiste Protect Prayer te gebruiken of door het armour te dragen dat het beste bestand is tegen de aanvallen van de avatar. Zijn naam veranderd samen met zijn combat stijl:

  • Arzinian Avatar of Magic

Het lijkt erop dat hij aanvalt met Fire Strike als hij de Avatar of Magic is, maar zijn aanvallen zijn sneller dan normaal.

  • Arzinian Avatar of Ranging
  • Arzinian Avatar of Strength (krijger)

Er wordt gedacht dat de Arzinian Avatar in Bordanzan leeft.

Weetjes Edit

  • Berichten die spelers krijgen op het scherm tijdens het delven van gold ore in de mijn wijzen erop dat de Avatar woedend is op spelers die gold van zijn grot proberen te stelen.

Around Wikia's network

Random Wiki