Wikia

Armies of Gielinor Verhalen Competitie

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

De Armies of Gielinor Verhalen Competitie startte op 8 Maart 2010. Het doel van de competitie was om een verhaal te schrijven van 400 of minder woorden dat gebaseerd was op de campaign verhaallijnen van Armies of Gielinor, een game van FunOrb dat gebaseerd is op RuneScape, of op een verhaal uit de God Wars (één dat iets te maken heeft met de strijden van Zamorak of Saradomin).

Competitie informatie Edit

Op dat moment waren er twee single-player campaigns in Armies of Gielinor: "Zamorak Returns" en "Saradomin Strikes". Om mee te doen met de competitie, moesten spelers hun eigen verhaal schrijven, het verzenden naar Jagex via email en wachten om te zien of ze één van de winnaars waren. De verloting werd voorlopig nog niet op de RuneScape home pagina gezet. De deadline voor het verzenden van verhalen was op 29 Maart 2010.

Prijzen en winnaars Edit

De winnaars hebben een levenslang membership gekregen op RuneScape en FunOrb, samen met wat exclusief, getekend artwork van de campaign waarover ze hadden geschreven. De winnaars en de runner-ups voor de Zamorak verhalen competitie waren celticqueen8 en Dimitrix. De winnaars en runner-ups van de Saradomin verhalen competitie waren lunestruck en roleutrio.

Around Wikia's network

Random Wiki