Wikia

Armadyl communiqué

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

De Nederlandse vertaling van Armadyl communiqué is Armadyl bericht. In dit artikel wordt de term Armadyl communiqué gehanteerd.
Armadyl communiqué
Armadyl communiqué.gif
Algemene informatie
Alleen voor members? Nee, maar alleen members of voormalige members die de Temple of Ikov quest voltooid hebben kunnen het verkrijgen.
Quest item? While Guthix Sleeps
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine An urgent communiqué revealing important information.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy 0 coins
Low Alchemy 0 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs Niet verkocht
[bekijk][overleg]

De Armadyl communiqué is een brief die gegeven wordt aan spelers die Lucien hebben gedood in de Temple of Ikov quest. Deze communiqué wordt gegeven sinds 28 oktober 2008. De communiqué waarschuwt spelers dat de Staff of Armadyl terug in gevaar is.

Spelers verkrijgen de communiqué een tijdje nadat ze 226 of meer quest points hebben. Er kan ook een andere eis zijn, want er zijn spelers, die Lucien hadden gedood, die hebben bevestigd dat ze de communiqué nog niet hebben gekregen.

Free-to-play spelers die de Temple of Ikov quest hebben voltooid als member krijgen dit voorwerp ook. Als spelers dit voorwerp droppen, is er geen enkele manier om het terug te krijgen.

Inhoud Edit

Engelse versie Edit

Alas, I regret to inform you of a dire situation, which I know you worked hard to prevent. My name is Idria. I'm a leader of sorts, of the Guardians of Armadyl. I realise that you made a supreme effort in preventing Lucien from gaining the Staff of Armadyl.

Please accept my gratitude for your efforts in this endeavour, however, it seems that the resourceful Lucien has found another route to our beloved treasure. We believe a certain treasure hunter by the name of Movario had something to do with this but, of course, there is no proof.

For my own part, I wish you well and advise you be on your guard against Lucien's machinations.

Yours most respectfully,
Idria.

Idria, Armadyl communiqué

Nederlandse versie Edit

Helaas vind ik het jammer om jou te moeten informeren over een situatie waarvan ik weet dat je hard gewerkt hebt om het te voorkomen. Mijn naam is Idria. Ik ben een leider van de Guardians of Armadyl. Ik realiseer me dat jij een grootse inspanning hebt getoond om te voorkomen dat Lucien de Staff of Armadyl zou krijgen.

Aanvaard mijn dank voor jouw inspanningen, maar het lijkt erop dat de vindingrijke Lucien een andere route naar onze geliefde schat heeft gevonden. We geloven dat een bepaalde schattenzoeker genaamd Movario er iets mee te maken heeft, maar natuurlijk is er geen enkel bewijs.

Van mijn kant wens ik jou al het goede en adviseer ik jou om op je hoede te zijn voor Lucien's machinaties.

Met respectvolle groeten,
Idria.

Idria, Armadyl communiqué

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki