Wikia

Ariane

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ariane
Ariane
Biografische informatie
Soort Menselijk
Geslacht Vrouwelijk
Locatie Afkomstig uit Seers Village
Examine Onbekend bewerk
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja – Rune Mysteries
Vereiste skills Onbekend
Vereiste quests Onbekend
Handelaar? Onbekend
[bekijk][overleg]

Ariane is één van de zeven Signature Heroes die werd aangekondigd in de Development Diary "Who are the Signature Heroes?". Weinig is nog bekend over haar hoewel ze zal verschijnen in een toekomstige quest die zal uitkomen in het midden van het late 2010[1]. Ze is op het moment nog niet in het spel te vinden. Een afbeelding van haar is verschenen op de hoofdpagina van RuneScape met de uitkomst van Dungeoneering samen met de andere Siganature heroes Ozan en Sir Owen.

OmschrijvingEdit

"Who are the Signature Heroes?" omschreef Ariane als een kalme vrouw die veel ideeën heeft. Ze is afkomstig uit Seers' Village en heeft haar kennis gekregen van de seers in het dorp. Ze heeft gestudeerd in de Wizards Tower en in de Wizard Guild en heeft op bijna iedere school gezeten die te maken had met magic. Ze is erg doelgericht om magische geheimen te ontdekken van Gielinor en wilt van Gielinor een betere plek maken.[2]

ToekomstEdit

In de toekomst zal een quest uitkomen waar Ariane een rol in zou spelen. Ariane zal de speler dan begeleiden.[3]

There’s a quest in development right now where you can work with Sir Owen on a Temple Knight mission, and we’ll be producing quests involving the other heroes later this year.
 
— Mod John A[4]

WeetjesEdit

Sh dungeoneering.jpg

Ariane op de achtergrond van de hoofdpagina die werd uitgebracht tijdens de Dungeoneering skill.

  • Tijdens de uitkomst van Dungeoneering werd een afbeelding van Ariane vrijgegeven waarop ze te zien is met Ozan en Sir Owen.
  • Je kunt Ariane vinden bij de Wizards Tower. Ze heeft ruzie met een Wizard omdat ze de Wizards Tower Verlaat, Als ji probeert te praten met één van hun zal je het gesprek mee beluisteren. Het blijkt dat De Wizard veel van ariane hield en dat hij niet wilt dat ze nu opeens de Wizards Tower verlaat. Ariane zal in het gesprek weg teleporteren omdat ze het gezeur van de wizard zo goed als zat is. Na dit gesprek en haar verlaat is Ariane Niet meer gevonden door heel Runescape.
  • Ariane kan tegenwoordig gevonden worden in Legends' Guild, Ze is te vinden op de eerste verdieping van de Guild op die etage bevinden zich ook Sir Owen, Linza, Ariane, Ozan, Xenia, The Raptor. Als je met een van deze personen zult gaan praten volg je de gesprekken die ze met elkaar aan het houden zijn, Soms wordt jij in het gesprek toegevoegd omdat 1 van de 6 personen het over jouw zult gaan hebben, Jouw poppetje zegt op dat moment dan ook "Did i hear my name?".

VerwijzingenEdit

  1. Mod John A. Who are the Signature Heroes?. 29-Juni-2010. Developers' Blogs.

Around Wikia's network

Random Wiki