Wikia

Ancient bones (item)

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ancient bones
Ancient bones (The Restless Ghost).png
Algemene informatie
Alleen voor members? Nee
Quest item? Ja - The Restless Ghost
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Deze botten kan je nooit meer terugkrijgen!
Examine Bones are for burying.
Gewicht 0,5 kg
Marktinformatie
High Alchemy 0 coins
Low Alchemy 0 coins
Winkelprijs Niet verkocht
[bekijk][overleg]

Ancient bones kun je krijgen na de quest The Restless Ghost als je met Father Aereck in de kerk van Lumbridge praat.

Father Aereck geeft de speler vijf van deze botten als beloning van de quest. Ze geven ieder 200 prayer ervaring. Als je de botten vernietigt kan je ze nooit meer terugkrijgen!

Wanneer je de botten aan de Wise Old Man probeert te geven, zegt hij dat hij niet kan bepalen of je het item wel of niet moet houden, omdat hij quest items die alleen voor members zijn niet kan identificeren. Maar dit item krijg je van de gratis quest The Restless Ghost. Waarschijnlijk is dit een glitch.

Ancient bones geven de beste prayer ervaring op dit moment met 200 ervaring, Frost dragon bones met 180 prayer ervaring. Echter kan je maar vijf van deze botten krijgen en begraven. Je kan de botten niet bij de Ecofuntus begraven of offeren bij een gouden altaar.

WeetjesEdit

  • Origineel waren deze botten geen beloning van de quest The Restless Ghost, maar is later toegevoegd omdat Jagex wilde dat zwakke spelers botten gingen begraven.
  • Tijdens het Bonus XP Weekend van 12 tot 14 maart 2010 kon je deze botten begraven voor maximaal 540 ervaring, hoewel de ervaring die je van quests kreeg niet vermenigvuldigde.

Around Wikia's network

Random Wiki