Wikia

Ancient Warriors' equipment

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Het Armour van de vier krijgers Morrigan, Statius, Vesta en Zuriel bestaan uit sterke pantsers en wapens. Het wordt in twee vormen gedropt. Voor één vorm heb je level 20 in een bepaalde skill nodig en voor de andere 78. De versie van level 20 blijft 15 minuten heel, de versie van level 78 een uur. Daarna zal het voorwerp verdwijnen!

Statius's en Vesta's armour zijn bedoeld voor Melee. Morrigan is voor Ranged en Zuriel is voor Magic. Alle wapens hebben een special attack behalve op de staff van Zuriel na. Die kun je gebruiken om de Miasmic spreuken uit te spreken met je Ancient Magicks boek.

Vesta (melee) Edit

Corrupt Vesta's equipment equipped.png

Vesta setje

Vesta is een al oud armour. Het is ook oer sterk en behoort tot één van de sterkste wapens en pantsers van RuneScape. Het bevat een bijna ondoordringbare pantser en een ijzer scherp zwaard.

Statius (melee) Edit

Statius's armour equipped.png

Statius setje

Ook Statius's is een al oud armour. Het is ook oer sterk en behoort tot één van de sterkste wapens en pantsers van RuneScape.

Morrigan (ranged) Edit

Morrigan's equipment equipped.png

Morrigan setje

Ook Morrigan's is een al oud armour. Het is ook oer sterk en behoort tot één van de sterkste wapens en pantsers van RuneScape.

Zuriel (magic) Edit

Zuriel's equipment equipped.png

Zuriel's setje

Ook Zuriel is een al oud armour. Het is ook oer sterk en behoort tot één van de sterkste wapens en pantsers van RuneScape. Hoewel dit setje geen special attack behoort kun je met de staf een paar nieuwe Ancient spreuken oproepen.

Around Wikia's network

Random Wiki