Wikia

Ajjat

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ajjat
Ajjat
Biografische informatie
Uitgebracht op 12 juni 2006
Soort Mens
Geslacht Man
Locatie Warriors' Guild
Examine Used to be a black knight.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Nee
Handelaar? Attack cape

Ajjat location.png

[bekijk][overleg]
Ajjat chathead.png

Ajjat is een voormalig Black Knight, die de Black Knights verliet na het vechten met Harrallak an Xenia. Hij kan gevonden worden in de Warriors' Guild. Hij zit in de kleine kamer ten westen van de ingang van de guild. Als meester van Attack, verkoopt hij de Attack cape voor 99,000 coins aan spelers met 99 Attack. Spelers met samen 130 Strength en Attack of 99 in een van deze skills kunnen de Warriors' Guild betreden.

Het lijkt erop dat Ajjat een gehavende versie van Black trimmed armour draagt.

Warriors' GuildEdit

1rightarrow.png Bekijk het hoofdartikel: Dummy room

De tokens die worden gegeven van zijn minigame kunnen worden gebruikt om de kamer vol met Cyclopes op de tweede verdieping van de guild te betreden (100 tokens = 10 minutes in de kamer). Cyclopes kunnen een Defender droppen die kunnen worden getoond aan de persoon buiten de cyclops kamer waardoor je het volgende level defender kan krijgen (bronze tot dragon). Zijn minigame is handig om spelers voor te bereiden op de minigame Barbarian Assault.

WeetjesEdit

  • Het lijkt erop dat hij of een korte, twee-handed of een gebroken two-handed sword draagt.
  • Ajjat's skillcape blijkt een donkerrode trim te hebben ondanks het fijt dat hij de attack skillcape die hij verkoopt aan spelers een gele/goude trim hebben als ze meer dan een skillcape hebben.

Around Wikia's network

Random Wiki