Wikia

Air altar

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

1rightarrow.png Voor de Prayer altaren, bekijk de Prayer altaren pagina

Air Altar
[[Image:|300px]]
Geografische informatie
Koninkrijk Misthalin
Alleen voor members? Nee
Aantal banken Geen
Aantal altaren Geen
Muziek Serene
Heerser Geen
Teleportatiespot Geen
Gildes Geen
Inwoners Geen

Air_Rune_Altar.png

[bekijk][overleg]

Het Air Altar, in het Nederlands Lucht Altaar, is het Runecrafting altaar waar spelers van Rune of Pure essence Air runes kunnen maken, of combinatie runes maken. De officiële naam voor het altaar is "Temple of Air".

Het altaar kan gevonden worden ten westen van Varrock, ten oosten van de River Lum en Barbarian Village. Om het altaar te betreden hebben spelers een Air talisman, Air talisman staff of een Air tiara nodig. Spelers met een talisman moeten op de air talisman klikken en vervolgens op het mysterious ruins om het altaar binnen te komen. Spelers die een Air tiara of een Air Talisman staff dragen kunnen in één keer op de ruins klikken om binnen te komen. De snelste manier om in het altaar te komen is via de Air altar teleport, verkrijgbaar in de Runecrafting Guild.

Het is mogelijk om combinatie runes te maken. Mist runes kunnen op dit altaar gemaakt worden van dust en Smoke runes, terwijl de speler bij het altaar staat. Echter kunnen bij dit proces runes verloren gaan bij het combineren.

Om mist runes te maken is een air talisman nodig en een water talisman, water runes en pure essence. Om dust runes te maken heeft het altaar een air talisman, een Earth talisman, en een aantal Earth runes en pure essence. Om Smoke runes te maken is een air talisman benodigd samen met een fire talisman, fire runes en pure essence.

Spelers die een Necklace of Binding dragen, hebben 100% succes met het combineren. Deze ketting zal naar 15 keer niet meer werken.

Het Air altaar kan ook gebruikt worden om Air tiara's te maken. Hiervoor is een air talisman nodig en een normale Tiara en ze vervolgens gebruiken op het altaar.

Het altaar bevindt zich op een berg. Spelers kunnen het altaar verplaatsen via de portaal die hen terugbrengt naar Varrock.

Weetjes Edit

  • Op 27 september 2009 werd het Air altaar verplaatst naar Varrock. Voorheen bevond het altaar zich ten zuiden van Falador.
  • Alle altars liggen naast elkaar: als je met de Orb of Oculus gaat kijken naar het westen of het oosten, kun je de andere altaren zien.
    Mindair.png

    Het Mind en Air altar naast elkaar, bekijk in groot scherm.

  • Er loopt altijd 1 rabbit tussen de bomen rond.

Around Wikia's network

Random Wiki