Wikia

Abyssal parasite

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Abyssal parasite chathead.png

Abyssal parasite (NL: Abyssal parasiet) Summoning familiars zijn geclassificeerd als Lastdier en hebben 7 plaatsen voor ongenoteerde rune essence en Pure essence. Omdat ze ook Abyssal schepsels zijn, zijn ze één van de drie familiars die rune essence kunnen dragen, de anderen zijn de abyssal lurker en de abyssal titaan.

Het voorkomt de 'volledige-prayer' leegloop die gewoonlijk veroorzaak wordt door het binnengaan van de Abyss, maar spelers zullen nog steeds een prayer punt elke ~5–10 seconden verliezen als ze in de abyss zijn.

De Abyssal parasiet lijkt veel op de Abyssal bloedzuiger. Maar zweeft een klein beetje boven de grond.

Om een Abyssal parasite te maken heb je nodig:

Het maken van een abyssal parasiet buidel levert 94,8 experience op en het gebruiken ervan 1,1 experience.

Abyssal Parasiet buidelEdit

Een Abyssal parasite pouch (NL:Abyssal parasiet buidel) wordt gebruikt in de Summoning vaardigheid om een Abyssal parasiet familiar op te roepen. Door het gebruiken van deze buidel op een Summoning obelisk zal je de mogelijkheid geven om 10 Abyssal leegloop rollen te maken.

Abyssal leegloop rolEdit

Abyssal drain scroll (NL:Abyssal leegloop rol) is de methode om de speciale actie van de abyssal parasiet te initieren, het verlaagt de prayer van de tegenstander met een magische aanval. Het wordt gemaakt door een Abyssal parasiet buidel op een Summoning obelisk te gebruiken.

Abyssal LeegloopEdit

Abyssal Leegloop is een effect dat gegenereed wordt door de Abyssal leegloop rol. Om dit effect te creëren, moet je eerst een Abyssal parasiet opgeroepen hebben.

Het Abyssal Leegloop effect is een op magie gebaseerde aanval die de Prayer van de tegenstander laat leeglopen.

Abyssal Leegloop is onderdeel van de Summoning vaardigheid en levert daarom 1.1 Summoning ervaringspunten op wanneer een rol wordt gecreëerd en nog 1.1 Summoning ervaring wanneer de rol wordt geactiveerd.

Zie ookEdit

Around Wikia's network

Random Wiki