Wikia

Abyssal minion

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Abyssal minion
Abyssal minion pet.png
Ras Demoon
Waar te verkrijgen? Soul Wars
Skill vereist? 4 Summoning, 85 Slayer
Quest vereist? Geen
Eten As
Kleuren 1
Examine A denizen of the Abyss.
Belangrijke
functies
Beloning van Soul Wars
[bekijk][overleg]
Abyssal minion chathead.png

Een Abyssal minion (ook bekend als Abby minion) is een huisdier die spelers kunnen kopen in soul wars voor 85 IJver punten (Zeal). Spelers hebben een opgezette of onopgezette Abyssal demoon hoofd nodig on er één te kopen. Het eet As. Als je hem erom vraagt geeft het de speler een neppe Abyssal zweep met een "destroy" (vernietig) optie, maar als een speler deze probeert te dragen verkruimelt het tot niets in zijn of haar hand. Vreemd genoeg, in tegenstelling tot andere abyssal summoning schepsels, praat de Abyssal minion de taal van de speler in plaats van de vreemde taal van de Abyss.

WeetjesEdit

  • De Abyssal Minion kan af en toe "To the Abyss!" (Naar de Abyss!) en "For the Abyss!... For the Abyss!" (Voor de Abyss! ... Voor de Abyss!) zeggen en als je het voert zegt het "More power!" (Meer kracht!).
  • Een magische kracht voorkomt dat een speler de neppe abyssal zweep op zijn bank zet.
  • De Abyssal Minion is een nogal zeldzaam huisdier, omdat de meeste spelers die genoeg IJver punten verzameld hebben ze liever aan ervaringspunten besteden dan aan een huisdier. Je hebt ook een abyssal hoofd nodig die monsters zelden laten vallen en 85 slayer vereist.
  • De Abyssal Minion was kleiner toe het eerst uitkwam. Enige tijd later werden ze geüpdatet, zodat ze ongeveer dezelfde grote als een Abyssal demon hadden.
  • De neppe abyssal zweep verandert in as, die weer gebruikt kunnen worden om het huisdier te voeren.

Around Wikia's network

Random Wiki