Wikia

Abyss (miniquest)

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Quest details:
Abyss (miniquest)
Startlocatie
Praat met de Mage of Zamorak aan het einde van de River Lum in de Wildernis (rond levels 4-7).
Uitgebracht op
Onbekend bewerk
Moeilijkheidsgraad
Duur
Kort
Enkel voor members?
Ja
Vereiste skills
Geen
Vereiste quests
Voorwerpen die nodig zijn
Ardougne teleport wordt aangeraden om tijd te besparen.
Monsters te doden
Geen
Light creature.png Waarschuwing!

DoorloopEdit

BeginnenEdit

  • Volg de rivier die door Misthalin loopt totdat je de Mage of Zamorak tegen komt; hij dwaald rond tussen levels 4 en 7 van de Wildernis. Praat met hem en hij zal je uitleggen dat het te gevaarlijk is te praten in de Wildernis. Hij wil dat je hem terug in Varrock ontmoet. Hou in de gaten dat hij niet met je zal praten als je voorwerpen van Saradomin of Guthix draagt.
  • Ga terug naar Varrock en ontmoet hem bij de Zamorak Chaos Tempel (ten zuid-oosten van Aubury's Rune Shop). Praat met hem en vraag hem dan waar hij zijn runen vandaan haalt. Hij zal je vertellen over de Abyss en dat hij problemen heeft. Zeg dat je hem zult helpen.

De lezingen krijgenEdit

Scrying orb.png
De kristallen nadat het al z'n informatie heeft verkregen
  • Reis heen en weer naar de Rune Essence Mijn vanaf drie van de vijf locaties.
  • Ga als je klaar bent terug naar de Chaos Tempel in Varrock. Praat met de tovenaar van zamorak en hij zal je 1000 Runecrafting ervaring, en Abyssaal boek en een kleine buidel, dat gebruikt kan worden om 3 rune essence in te bewaren, geven. Praat daarna weer met hem; Hij zal je vertellen dat dit niet de juist plaats is en zeggen: "meet me back in the wild, you remember the place.", wat betekent: "ontmoet me terug in de wildernis, je herinnert je de plek.
  • Reis terug naar de Wildernis en paat weer met hem. He zal je waarschuwen voor de monster en gevaren in de Abyss. Verzoek hem om je naar de Abyss te teleporteren en je hebt de miniquest voltooid.

RewardEdit

  • Mogelijkheid om de Abyss binnen te komen
  • 1000 Runecrafting experience
  • Een Small pouch (kan 3 pure essence of rune essence bevatten)

Around Wikia's network

Random Wiki