A Doubt

A Doubt
A Doubt.png
Gevechtsinformatie
Combat level 78
Life points 590
Slayer level Niet toegewezen
Slayer XP Kan niet als task worden gegeven.
Aanvalsstijl Melee
Max hit 180 (ongeveer)
Zwakte Earth weakness icon.png Earth spells
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 15 mei 2007
100% drops Bones
Examine You can't escape your inadequacy!
[bekijk][overleg]

A Doubt is een monster dat bevochten kan worden tijdens de Dream Mentor quest. Verscheidene Doubts worden opgeroepen tijdens het eerste gevecht met The Inadequacy en stellen de protagonist van de quest, Cyrisus, voor en zijn kleine bedenkingen over combat. Terwijl ze makkelijk bevochten en gedood kunnen worden, is het niet aangeraden voor spelers om ze te doden, maar om ze te negeren en zich op het centrale monster richten. Alle opgeroepen Doubts zullen verdwijnen eens The Inadequacy sterft. Spelers kunnen een voordeel behalen uit de Doubts: Ze kunnen blood spreuken gebruiken op hen om zichzelf te genezen.

Strategie Edit

Spelers moeten herinneren om auto-retaliate af te zetten tijdens het bevechten van The Inadequacy. Anders zullen ze starten met de Doubts aan te vallen die hen ook aanvallen. The Inadequacy heeft een veel hogere hit dan de Doubts, wat het ongebruikelijk maakt om ze aan te vallen. Het is het beste om ze te negeren omdat ze niet zo accuraat zijn.

Locatie(s) Edit