Wikia

50% Luke

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

50% Luke
50% Luke.png
Biografische informatie
Uitgebracht op 31 oktober 2005
Soort Undead
Geslacht Mannelijk
Locatie Braindeath Island
Examine Most of an angry, undead sea scoundrel.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja - Rum Deal en Rocking Out
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Ja
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
50% Luke chathead.png

50% Luke is een zombie piraat die gevonden kan worden bij de bergen van Braindeath Island. Zoals zijn naam suggereert, bestaat 50% Luke uit half vlees en de andere helft is gemaakt uit witchwood. Spelers moeten langs hem proberen te komen tijdens de Rum Deal quest.

Als spelers een Ring of Charos (a) dragen terwijl ze met hem praten, zal hij een gedeelte van zijn geschiedenis vertellen. Als spelers een tinderbox op hem gebruiken, dan zal hij boos worden en de speler 500 schade geven.

Wanneer Luke overboord viel, gooide de bemanning een stuk touw naar hem waardoor hij aan bleef hangen aan het schip. Wanneer het schip langs de The Other 50% Reef passeerde, werd Luke geraakt door spijkerachitge koraal aan zijn linker kant van zijn lichaam dat zijn lichaam muteerde.

WeetjesEdit

  • 50% Luke kan gebaseerd zijn op de DC Comics strip vijand Two-Face die verscheen in verschillende Batman verhaallijnen.
  • Tijdens de Rum Deal quest,wanneer 50% Luke zegt: "Do you expect me to talk?", zal de speler zeggen: "No Mr. Luke. I expect you to die!" - een citaat uit de James Bond film Goldfinger.

Around Wikia's network

Random Wiki