Wikia

2010 Christmas event

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Thorvar Crittersmash.png

2010 Christmas event staat dit jaar in het teken van de Fremmeniks, bij Daemonheim staat Thorvar te wachten op je hulp. Ga in een "Christmas Cupboard" om naar hem toe te gaan, je kan ook lopen/teleporten.

Hij vertelt je dat zijn hoed is weggenomen door een beest, dit event gaat er dan ook over dat je zijn hoed terug moet zien te vinden. Als je er klaar voor bent kan hij je mee nemen naar een dungeon.

Algemene informatieEdit

Quest details:
2010 Christmas event
Startlocatie
Praat met Thorvar Crittersmash ten zuiden van het Daemonheim kasteel.
Uitgebracht op
Moeilijkheidsgraad
Duur
Kort
Enkel voor members?
Nee
Vereiste skills
Onbekend bewerk
Vereiste quests
Onbekend bewerk
Voorwerpen die nodig zijn
Geen
Monsters te doden
Geen
Light creature.png Waarschuwing!

Tijdens het event moet je door een aantal dungeons gaan. Je hebt 5 verschillende kamers waar je doorheen moet. De een is moeilijker dan de andere, zorg dat je onderweg kun je een aantal Items oppakt anders kun je de volgende kamer niet bereiken.

Grot 1Edit

Dit stinkt.

Grot 2Edit

Je bent nu verscholen achter een stuk ijs. In de verte zie je een standbeeld, elke keer als het beeld zich omdraait moet jij zorgen dat je verscholen bent achter een hoop sneeuw anders zal het standbeeld je teleporteren naar het begin van de grot, erg frustrerend.

Grot 3Edit

Dit deel is niet moeilijk, alles wat je moet doen is het item oppakken en het gebruiken doormiddel van de tas die je van Thorvar (Santa) hebt gekregen. Je zult een zeehond worden waarmee je naar de overkant van het ijs moet komen, ontwijk de wrakken in het ijs.

Grot 4Edit

Je gaat namelijk door allemaal deuren heen, en als je een verkeerde deur neemt kom je weer heel ergens anders eruit er zit hier geen logica in, maar je kan wel een paar vrienden je vragen je te helpen, door de vrienden voor te laten gaan.

Grot 5Edit

Dit is de laatste grot, probeer de krab met de santa hat te pakken, steeds zullen er wat levens af gaan. Tot slot zul je de krab hebben en wordt je terug getelporteerd naar Daemonheim. Je krijgt nu je beloningen na een gesprekje met santa.

RewardsEdit

2010 Christmas event reward.png

Je krijgt een Salty Claws Hat, Heimland games souvenir en de "Seal of Approval" Emote.

Around Wikia's network

Random Wiki