Wikia

Het Christmas event 2006 (Kerstevent) liep van 18 december 2006 tot januari 2007. De beloning was een Wintumber tree (voor members) en een Reindeer hat.

Verloop van het eventEdit

BeginEdit

De Gublinch zijn beesten die leven in grotten langs de zijden van de Karamja Vulkaan (aan Musa Point). Ze denken enkel aan zichzelf, en kunnen niet goed tegen de kou.

Omdat het is gaan sneeuwen op de vulkaan, zijn ze geïrriteerd geraakt en kinderen gaan kidnappen. Die kinderen komen van Musa Point en moeten dan voor de Gublinch de ovens laten werken, zodat de Gublinch het warm zouden hebben.

Om te beginnen de drie kinderen (Jack, Jeff en Jill) te redden, moet je praten met Shanty Claws op het noordelijke dok van Musa Point. Hij legt dan uit hoe je de Gublinch moet verslaan, en dat je Gublinch shards in de kooien achter hem moet leggen zodat je een beloning zal krijgen.

Chrevent2006locatie

De Gublinch bekogelen met sneeuwballenEdit

Je kan nu naar de hopen sneeuw gaan ten zuiden van de vulkaan, en daar Snowballs (sneeuwballen) mee maken. Dan kan je binnen gaan in de grotten van de Gublinch.

Hier moet je nu op Gublinch gooien, dan blijven Gublinch shards achter die je op moet rapen. Dan moet je terug naar de kooien op het noordelijke dok, en die vullen met de shards die je verzameld hebt. De kinderen kunnen nu ontsnappen en je kan met Shanty Claws praten voor je beloning.

BeloningEdit

Reindeer

Een Reindeer hat: deze heeft geen bonussen en is niet ruilbaar. Als je hem kwijtraakt kan je hem terugkrijgen van Diango in Draynor Village. Je kan 'operate' gebruiken als je de Reindeer hat aanhebt om een nieuw emote uit te voeren.

Wintumber treechr2006

Een Wintumber tree kan je planten in een vrije buitenruimte van een Player-owned house, bijvoorbeeld een garden. Je kan hem ook terugkrijgen van Diango in Draynor Village.

Christmas events (Kerstgebeurtenissen)
2001 | 2002 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008

Around Wikia's network

Random Wiki