Wikia

De 2002 Christmas event begon op 25 December 2002. Op deze dag werden er overal in Runescape Santa hats gedropt, en spelers konden deze oppakken en houden.

Santa hatsEdit

In die tijd, wisten spelers nog niet dat de Santa hats nu éen van de zeldzaamste items aller tijden werd, en in die tijd werden ze verkocht voor slechts 25,000 tot 100,000 coins. De prijs is in de loop der jaren zwaar gestegen.

De Santa hat had een +3 bonus in Magic. Maar, Jagex besloot later dat de Santa hat alleen voor de lol moest worden gedragen, en haalde deze bonus weg. De hat is nu alleen nog nuttig voor decoratie en om te laten zien hoe rijk je wel niet bent. Dit was alleen in Runescape Classic.

De prijzen van Santa hats zijn nog steeds aan het verhogen, omdat sommige spelers, die er éen bezaten, gestopt zijn met spelen of zijn verbannen. Anderen hebben per ongeluk High Level Alchemy op hem gedaan. De hats zijn ook een goede manier om geld mee te verdienen: koop er éen in Juni of Augustus, en verkoop hem weer in December, omdat rond kerst veel spelers er éen willen hebben. Het staat ook goed bij het Santa Pak.

Christmas events (Kerstgebeurtenissen)
2001 | 2002 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008

Around Wikia's network

Random Wiki